čtvrtek 7. června 2012

Jsem tu...


...já a zrcadlo. Samofotky. Tentokrát to bude ještě horší, protože od té doby co jsem se naposledy fotila, jsem se stihla přestěhovat a zrcadlo se nějak zmenšilo. Nicméně jsem tu a se mnou i tyhle bílé šaty a kabátek, oboje ze místního sekáče. K tomu veselé antidepresivní botky (protože tady to na léto rozhodně nevypadá) a je to.
Šaty Vero moda, kabát Vila, leginy St. tropez, boty Converse ve spolupráci s Marimekko, taška Roxy, laky OPI Tickle My France a OPI Hot&Spicy

30 komentářů:

  1. Prej tady není léto...a kde ses jako tak opálila? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné botičky,a celkově ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hi, there!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky :) A moc hezké botky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle fotíš. A ten úsměv, to já ani neumím. Hehe :)

    Dámo zvu tě k sobě na blog, budu ráda za tvou návštěvu u mě. :)
    http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky :-) A super topánky :-) :D pozývam ťa na môj blog

    http://lauraslondonblog-laura.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. a mne sa paci farebna kombinacia oblecenia :)

    OdpovědětVymazat
  8. beautiful photos!
    i just love these shoes :)
    Join my ZARA BAG GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  9. máš moc krásný blog, moc se mi líbí design a hlavně úvodní řeč o sobě co jsi napsala :) nasmála jsem se :) moc hezké fotky máš :) jsem tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog a byla bych moc ráda kdyby jsi také i ty byla mojí čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  10. great pics!
    All my wishes for an happy Xmas tomorrow on my blog http://laviecestchic.blogspot.it
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  11. Very cute photos!! Love them... I love that Roxy bag and the sneakers are super cute pair....
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Great post! I think your blog is great :) You have a new follower hope you follow back :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  13. Ten kabát je úžasný, miluju tyhle zkrácené rukávy.

    OdpovědětVymazat
  14. čau Blani, krásný fotky, a ten tvůj úsměv, já z něj prostě vždycky taju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné! :)

    Čtenářky, nechcete si zasoutěžit? Na mém blogu právě probíhá giveawy :P
    www.adel-ma.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Už tuze dlooouho tu není co číst... A jinak co se botiček týče - tak na tyhle se chystám už moc dlouho :o)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já už jsem to dávno vzdala, není vůbec chut se fotit nebo se obecně módě víc věnovat. Můj život v Dánsku mě pohltil víc než jsem čekala :-)

      Vymazat